دنیای عکس

دنیای عکس
لینک دوستان

مارا بانام دنیای عکس لینک کنید بعد وبلاگ ما پس از تایید لینک شما را نمایش می دهد





http://rigallery.ir/i/upload/1/1333438064.gif



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت11:01---7 آذر 1390
عکس جالبی بودمرسی

محمد حامد
ساعت17:22---5 شهريور 1390
3lam
وبه خوبی داری
اگه مایل به تبادل لینک بودی به من خبر بده
mr29+1


ana
ساعت10:39---20 تير 1390
salam doste man

khobi ?

dige khabari az ma nemigiri ....

chera ?

montazeram

bia man hamishe apam
پاسخ:سلام خوبید سرمون شلوغه خانوم


مهزاد
ساعت12:57---10 تير 1390
گند زدم توی کنکورم...فقط آرزوی مرگ میکنم...خدافظ
پاسخ:اوه عجب ضد حالی حالمون گرفته تر شد ولی غصه نخور منتظر نتایج باش


مهزاد
ساعت21:35---9 تير 1390
سلام نیما فردا کنکور دارم یعنی کمتر از 12 ساعت دیگه نمیدونی که تو چه حالیم..............میدونی چیه نیمااا؟؟؟...اصلا ولش کن اینجا که نمیشه این چیزارو بگم...
پاسخ:جواب همه ی پیام های امروز چه خصوصی چه غیر خصوصی:من شما رو درک می کنم ولی این اشتباه که شما اونجور فکر میکنی من می خوام احترام حفظ بلشه مگر نه کتابی خیلی سخت تر از زبونی هست که داریم حرف می زنیم المپیاد انشالله 16 تیر هستش خدا کنه موفق بشم راستی پیام های تو ی شما بهم آرامش خاصی میده اگه نمی تونی اینجا حرفتو بگی به ایمیلم بفرست منم تو رو عین خواهرم میدونم ایشالله شما هم تو کنکور موفق بشی خیلی سخت نگیر کلا من تو 1 هفته ی آخر درس نخوندم تشکر خدا حافظ


مهزاد
ساعت22:28---8 تير 1390
ای جااااااااااااااااااااااااان داداشی خدمت از ماست...دربست چاکرتم به خدا
پاسخ:شما اختیار دارید


مهزاد
ساعت10:45---8 تير 1390
الان زندگی سخت میگذره؟؟؟آخه چطور بگم.................وقتی شنیدی چیکار کردی؟؟؟
پاسخ:سلام آبجی درباره ی همه ی پیام ها و اون خصوصی می خوام بگم اول اینکه تو آبجی یکی یه دونه ای هستی اگه به اونا هم گفتم بدون خواستم دلشون نشکنه آخه من یه جورایی زود با طرف خودمونی میشم ولی شما یه چیز دیگه ...اصلا شده که من شما رو تحویل نگرفتم کجا؟ اگه شده هم به بزرگی خودتون ببخشید ...و درباره ی مشکلم مشکل من مادر عزیزم نیست بلکه یه مشکل خاص دیگه است اصلا به عشق و عاشقی ربطی نداره اونقدر مشکل جدیه که به عمه ام کهه بعد از مادرم مادرم بود نتونستم بگم خلاصه در اختیار شما هستم نوکرتم.


گندم
ساعت10:23---8 تير 1390
اللللللللللللللللهی فدات بشم داداشی...خدا رحمتش کنه...خیلی ناراحت شدم...ولی منم یه غصه ایی برا خودم دارم که ...

کاملیا
ساعت17:55---30 خرداد 1390
سلام عکس خیلی جالبی ها.تاایناباشن حیوون آزاری کنن.والااااااااااااااااااااااا

مهزاد
ساعت21:02---26 خرداد 1390
سلام نیما چطوری؟بلاخره تو وب خودت با اسم خودم نظر دادم.............چرا دیگه آپ نمیکنی؟؟؟ترکی بلدی ؟؟؟

ببینم نیما این عکسو کی از خودت گرفتی؟؟؟

به مامانت بگو برات اسپند دود کنه..........کلا بیردنسن بیردنه!!!
پاسخ:در باره ی کامنت قبلی:چه اشکالی یه نفر داداش چند نفر باشه فاطمه هم یه ابجی دیگه درباره ی این کامنت:خوبم آپ میشم ولی نمیدونم چه مطلبی اضاف کنم ترکی هم کمی بلد هستم این عکس هم مال 2 اردیبهشت 90 هست و در آخر مامان من قبلنا اسپند دود می کرد اما الان او بین ما نیست مادرم تو حادثه ی هواپیمایی در اورومیه که سال قبل رخ داد شهید شد مامانم کارشناس محیط زیست بود واسه انجمن دریاچه ی اورومیه رفته بودند و .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:شنیدی میگن, ] [ 17:4 ] [ * ]

درباره وبلاگ

سلام چی بگم یا چی نگم یا اصلا نگم بهتره ها پس هیچی نمیگم شما یه چیزی بگید
موضوعات